Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Úvod

Zmluva vytvorená na základe tohto dokumentu sa uzatvára výlučne v elektronickej podobe, nezakladá sa (nie je dodatočne prístupná, uzavretie zmluvy sa preukazuje údajmi objednávky), nepovažuje sa za písomnú zmluvu, napísaný v maďarčine a neodkazuje na kódex správania. Ohľadom procesu objednávky a ďalších otázok sme Vám k dispozícii na uvedených kontaktných údajoch. Tieto obchodné podmienky sú nepretržite dostupné (a možno ich kedykoľvek stiahnuť a vytlačiť) z nasledujúcej webovej stránky: www.dubajpreteba.sk


Definície

Používateľ: Každá fyzická alebo právnická osoba alebo subjekt, ktorý využíva služby poskytovateľa služieb, musí s poskytovateľom služieb uzavrieť zmluvu.

Spotrebiteľ: Používateľ, ktorý je fyzickou osobou konajúcou mimo rámca svojho povolania, samostatnej zárobkovej činnosti alebo podnikateľskej činnosti

Podnikateľ : Osoba, ktorá koná v rámci svojho povolania, samostatnej zárobkovej činnosti alebo podnikateľskej činnosti.

Poskytovateľ služieb : Fyzická alebo právnická osoba poskytujúca služby súvisiace s informačnou spoločnosťou, alebo organizácia bez právnej subjektivity, ktorá poskytuje služby používateľovi a uzatvára s Používateľom zmluvu.

Záloha : Peniaze vyplatené druhej strane možno považovať za zálohu, ak sú zaplatené ako potvrdenie o záväzku a tento účel je jasne uvedený v zmluve. Ak je zmluva splnená, dlh sa znižuje o výšku zálohy. Ak sa plnenie zmluvy nepodarí z dôvodu, za ktorý nenesie zodpovednosť žiadna zo zmluvných strán, alebo sú zodpovedné obe zmluvné strany, bude záloha vrátená. Zodpovedný za neplnenie stráca danú zálohu a je povinný prijatú zálohu dvakrát vrátiť.

Názov a podrobnosti poskytovateľa služieb

Meno poskytovateľa služieb: — Wahat Al Aman Tourism

Sídlo poskytovateľa— Dubai, U.A.E.

Telefónne číslo — +421 905 601 442

Názov webovej stránky — www.dubajpreteba.sk

Dostupnosť informácií o ochrane osobných údajov — https://dubajpreteba.sk/ochranaosobnychudajov/

  1. Základné ustanovenia

1.1 Otázky neupravené v týchto VOP a výklad týchto VOP sa riadia zákonmi Maďarska, najmä s ohľadom na príslušné ustanovenia zákona V z roku 2013 o Občianskom zákonníku (ďalej len "Občiansky zákonník") a zákona CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach služieb elektronického obchodu a služieb informačnej spoločnosti (zákon o zákone o elektronickom obchode), ako aj podrobnými pravidlami zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikateľskými subjektmi (nariadenie vlády č. 45/2014 (26.II.).     Povinné ustanovenia príslušných právnych predpisov sa na zmluvné strany vzťahujú aj bez osobitného ustanovenia.


1.2 Tieto obchodné podmienky sú účínné od 26.07.2023 a zostan v platnosti až do odvolania. Poskytovateľ služby je oprávnený jednostranne meniť a dopĺňať Všeobecné obchodné podmienky (okolnosti, ktoré viedli k zmene: zmena legislatívy, obchodný záujem, zmeny súvisiace so spoločnosťou). Poskytovateľ služby zverejňuje zmeny na webovej stránke a registrovaných a/alebo predtým zakúpených ´.Používateľov upozorní na zmenu e-mailom – na základe čoho je Používateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť alebo ju vypovedať. Dodatky sa netýkajú skôr uzatvorených zmlúv, t. j. dodatok nemá spätnú účinnosť.


1.3 Poskytovateľ služby si vyhradzuje všetky práva týkajúce sa webovej stránky, akejkoľvek jej časti a obsahu na nej zobrazeného, ako aj šírenia webovej stránky. Bez písomného súhlasu poskytovateľa služieb nie je dovolené sťahovať, elektronicky uchovávať, spracovávať alebo predávať obsah webovej stránky alebo jej časti. 


  1. Rozsah služieb, ktoré je možné zakúpiť

2.1 Obsluhujeme zákazníkov cestujúcich do Dubaja.(UAE)


2.2 Ceny zobrazené za služby sú v amerických dolároch (USD), sú to hrubé ceny (t.j. zahŕňajú DPH podľa zákona , alebo ak Poskytovateľ služby fakturuje bez DPH, ceny sú sumy, ktoré sa majú zaplatiť).


2.3 Ak sa zavedie akciová cena, poskytovateľ služieb bude používateľov v plnom rozsahu informovať o akcii a jej presnom trvaní. 


  1. Proces objednávky a registrácie

3.1 V prípade nepravdivých údajov alebo údajov, ktoré možno spojiť s inou osobou, poskytnutých počas používania/objednávky/odberu služby, môže oprávnená strana napadnúť výslednú elektronickú zmluvu na súde. V prípade úspešného (víťazného) napadnutia sa zmluva stáva neplatnou odo dňa jej uzavretia, alebo ak slúži ako krytie inej zmluvy, práva a povinnosti zmluvných strán sa určia na základe uzavretej zmluvy.


3.2 Poskytovateľ služby nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek oneskorenie alebo iný problém alebo chybu, ktorú možno spätne vysledovať k nesprávne a/alebo nepresne poskytnutým údajom Používateľom.


3.3 Používateľ nakupuje vstupenky a programy online prostredníctvom webovej stránky www.dubajpreteba.sk. Vybrané produkty je možné po vložení do košíka rezervovať platbou bankovou kartou (DPO Pay). V prípade rezervácie cez správu alebo email je možné danú sumu uhradiť bankovým prevodom alebo odkazom na platbu bankovou kartou.


3.4 Objednávkou užívateľ berie na vedomie, že je povinný zaplatiť.


3.5 Celková suma, ktorá sa má zaplatiť, zahŕňa všetky náklady. Poskytovateľ služby zasiela elektronickú faktúru k objednávke.


  1. Právo na odstúpenie

4.1 Podľa smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ a nariadenia vlády 45/2014 (26.II.) o podrobných pravidlách pre zmluvy medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu. V prípade zmluvy o poskytnutí služby po úplnom vykonaní služby, ak podnik začal plnenie s výslovným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vzal na vedomie, že po úplnom vykonaní služby stráca právo na ukončenie zmluvy; a ak ide o zmluvu o poskytnutí ubytovania, dopravy, prenájmu automobilu, stravovania alebo o zmluvu o službách súvisiacich s voľnočasovými aktivitami, ak bola dohodnutá lehota plnenia alebo lehota určená v zmluve, alebo s ohľadom na obsah digitálnych údajov poskytnutý na nehmotnom nosiči dát, ak ide o podnikanie spotrebiteľa výslovné, vopred začaté plnenie s jeho súhlasom a zároveň s týmto súhlasom spotrebiteľ vyhlásil, že po začatí plnenia stráca právo na odstúpenie od zmluvy.


4.2 V prípade pobytových balíkov a vstupeniek nie je možné vrátiť sumu zaplatenú ako rezerváciu.


4.3 V prípade objednaných programov je možné zrušenie 48 hodín pred začiatkom programov.


4.4 Lehota na vrátenie sumy zaplatenej bankovou kartou je 14 dní.


  1. Záruka

Vadné plnenie

Má sa za to, že poskytovateľ služieb poskytol službu, ktorá nespĺňa požiadavky na kvalitu stanovené v zmluve alebo v zákone v čase jej poskytnutia. Za vadné plnenie sa nepovažuje, ak oprávnená osoba o vade vedela v čase uzavretia zmluvy alebo ak o nej mala vedieť v čase uzavretia zmluvy.

Akékoľvek ustanovenie v zmluve medzi spotrebiteľom a podnikom, ktoré sa odchyľuje od ustanovení tejto kapitoly týkajúcich sa záruky vhodnosti na daný účel a záruky v neprospech spotrebiteľa, je neplatné.

Iba používatelia, ktorí sú spotrebiteľmi v zmysle Občianskeho zákonníka, majú nárok na viaceré záručné práva.

Používateľ považovaný za podnikateľskú osobu: osoba, ktorá koná v rámci svojho povolania, samostatnej zárobkovej činnosti alebo podnikania. 


Záruka


5.1 V prípade chybného plnenia zo strany Poskytovateľa služby môže Užívateľ uplatniť u Poskytovateľa služby záručný nárok v súlade s pravidlami Občianskeho zákonníka.


5.2 Na základe svojho nároku na záruku môže oprávnená osoba podľa svojho výberu:

  • požadovať opravu alebo výmenu, pokiaľ zvolený spôsob nápravy nie je nemožný alebo by pre povinného znamenal neprimerané dodatočné náklady v porovnaní s iným spôsobom nápravy, pričom sa zohľadní hodnota služby v pôvodnom stave, závažnosť porušenia zmluvy a poškodenie záujmov oprávneného spôsobené opravou, alebo

  • môže požadovať poskytnutie primeranej zľavy alebo odstúpiť od zmluvy, ak sa povinná osoba nezaviazala tovar opraviť alebo vymeniť, nemôže túto povinnosť splniť v lehote (...) alebo ak záujem oprávneného o opravu alebo výmenu zanikol.


Právo na záruku na príslušenstvo môže byť prevedené aj na druhú osobu, ale náklady na tento prevod znáša spotrebiteľ, pokiaľ to nebolo opodstatnené alebo dodávateľ neuviedol dôvod. 

Spotrebiteľ je tiež oprávnený požadovať primerané zníženie odmeny alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy v závislosti od závažnosti porušenia zmluvy, ak.

  • dodávateľ nevykonal opravu alebo výmenu, alebo ju vykonal, ale tovar úplne alebo čiastočne nedemontoval a opätovne nenamontoval, alebo odmietol tovar uviesť do súladu so zmluvou;

  • došlo k opakovanému neplneniu napriek pokusom dodávateľa uviesť tovar do súladu so zmluvou;

  • neplnenie je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžité zníženie ceny alebo okamžité ukončenie kúpnej zmluvy, alebo

  • dodávateľ sa nezaviazal uviesť tovar do súladu so zmluvou alebo z okolností je zrejmé, že dodávateľ neuvedie tovar do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez značnej ujmy pre spotrebiteľa.

Ak si spotrebiteľ želá ukončiť kúpnu zmluvu z dôvodu vadného plnenia, dôkazné bremeno, že vada je nepodstatná, znáša dodávateľ.


5.3 Používateľ (ak je spotrebiteľom) musí oznámiť závadu hneď po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia závady. Upozorňujeme však, že nárok na výmenu nemožno uplatniť po uplynutí dvojročnej premlčacej lehoty (jeden rok v prípade obchodného alebo použitého tovaru) odo dňa plnenia zmluvy.


5.4 Používateľ môže uplatniť záručný nárok voči poskytovateľovi služieb. 


5.5 V lehote 1 roka odo dňa plnenia neexistujú iné podmienky na uplatnenie práva na náhradu škody ako oznámenie vady, ak používateľ preukáže, že výrobok alebo službu poskytla spoločnosť prevádzkujúca internetový obchod. Po uplynutí 1 roka odo dňa plnenia je však používateľ povinný preukázať, že používateľom zistená vada existovala v čase plnenia. 


  1. Postup, ktorý treba dodržať v prípade záručnej reklamácie

6.1  Dohoda zmluvných strán medzi spotrebiteľom a dodávateľom sa nesmie odchýliť od ustanovení nariadenia v neprospech spotrebiteľa. 


6.2 Spotrebiteľ je povinný preukázať uzavretie zmluvy (faktúrou alebo aj len potvrdením o kúpe).


6.3 Náklady spojené s plnením záručnej povinnosti znáša dodávateľ služby (Občiansky zákonník, 6:166 §).

6.4 Dodávateľ vedie evidenciu záručných alebo pozáručných nárokov, ktoré mu spotrebiteľ oznámil.

6.5 Kópia záznamu sa bezodkladne a overiteľným spôsobom sprístupní Spotrebiteľovi.

6.6 Ak dodávateľ v čase oznámenia nemôže vyhlásiť, či je možné splniť záručný alebo pozáručný nárok spotrebiteľa, oznámi spotrebiteľovi do piatich pracovných dní preukázateľným spôsobom svoje stanovisko vrátane dôvodov zamietnutia nároku a možnosti obrátiť sa na zmierovací orgán.


6.7 Dodávateľ uchováva zápisnicu tri roky odo dňa jej spísania a na žiadosť orgánu dohľadu ju predloží.


6.8 Dodávateľ sa musí snažiť vykonať opravu alebo výmenu najneskôr do pätnástich dní. Ak trvanie opravy alebo výmeny presiahne 15 dní, poskytovateľ služieb je povinný informovať spotrebiteľa o predpokladanom trvaní opravy alebo výmeny. Informácie sa poskytujú s predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa elektronickými prostriedkami alebo akýmkoľvek iným spôsobom, ktorý môže spotrebiteľ použiť ako dôkaz o prijatí.


  1. Iné ustanovenia

7.1 Dodávateľ je oprávnený využiť na plnenie svojich povinností sprostredkovateľa. Dodávateľ nesie plnú zodpovednosť za každé protiprávne konanie sprostredkovateľa služieb, ako keby sa protiprávneho konania dopustil sám.


7.2 Ak sa niektorá časť týchto zmluvných podmienok stane neplatnou, nezákonnou alebo nevykonateľnou, platnosť, zákonnosť a vykonateľnosť ostatných častí tým nie je dotknutá. 


7.3 Ak dodávateľ neuplatní akékoľvek právo, na ktoré má nárok podľa týchto podmienok, neuplatnenie takéhoto práva sa nepovažuje za vzdanie sa takéhoto práva. Žiadne vzdanie sa práva nie je platné, ak nie je výslovne uvedené v písomnej forme. Skutočnosť, že dodávateľ služieb v jednom prípade striktne nedodrží podstatnú podmienku pravidiel, neznamená, že sa vzdáva svojho práva trvať na striktnom dodržiavaní tejto podmienky v budúcnosti.


7.4 Dodávateľ služieb a používateľ sa pokúsia urovnať svoje spory zmierom. 


7.5 Zmluvné strany sa dohodli, že internetový obchod dodávateľa služieb sa nachádza v Maďarsku a jeho údržba sa vykonáva v Maďarsku. Keďže stránka môže byť navštevovaná aj z iných krajín, používatelia výslovne berú na vedomie, že rozhodným právom vo vzťahu medzi používateľom a dodávateľom je legislatíva Maďarska. Ak je používateľ spotrebiteľom, výlučnú právomoc v sporoch vyplývajúcich z tejto zmluvy má podľa § 26 ods. 1 Občianskeho zákonníka súd v mieste bydliska žalovaného (spotrebiteľa). 


7.6 Poskytovateľ služieb neuplatňuje rozdielne podmienky platobnej transakcie pre platobné metódy, ktoré akceptuje, z dôvodov súvisiacich so štátnou príslušnosťou, bydliskom alebo miestom usadenia používateľa, miestom vedenia platobného účtu, miestom sídla poskytovateľa platobných služieb alebo miestom vydania platobného nástroja nahrádzajúceho hotovosť v rámci Európskej únie.


7.7 Poskytovateľ služieb postupuje v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2018/302 z 20. decembra 2018 o boji proti neoprávneným územným obmedzeniam založeným na štátnej príslušnosti, bydlisku alebo sídle klienta a iným formám diskriminácie na základe obsahu a iných dôvodov v rámci vnútorného trhu a o zmene nariadení (ES) č. 2006/2004 a (EÚ) 2017/2394 a smernice 2009/22/ES.


  1. Zásady vybavovania sťažností

8.1 Cieľom poskytovateľa služieb je splniť všetky objednávky k plnej spokojnosti zákazníka a v uspokojivej kvalite.

Ak má používateľ akúkoľvek sťažnosť na zmluvu alebo jej plnenie, môže ju oznámiť telefonicky, e-mailom alebo listom. 



8.2 Poskytovateľ služieb ústnu sťažnosť bezodkladne prešetrí a podľa potreby vykoná nápravu. Ak zákazník nesúhlasí s vybavením sťažnosti alebo ak nie je možné sťažnosť prešetriť okamžite, poskytovateľ služieb bezodkladne vyhotoví záznam o sťažnosti a svoje stanovisko k sťažnosti a poskytne zákazníkovi kópiu záznamu. 


8.3 Poskytovateľ služieb odpovie na písomnú sťažnosť do 30 dní písomne spôsobom, ktorý možno vecne odôvodniť, a zabezpečí jej oznámenie. Uvedú sa dôvody zamietnutia sťažnosti. Poskytovateľ služieb uchováva záznam o sťažnosti a kópiu odpovede po dobu 3 rokov a na požiadanie ho predloží dozorným orgánom


8.4 Informujeme vás, že v prípade zamietnutia vašej sťažnosti sa môžete obrátiť na orgán verejnej moci alebo zmierovací orgán, ako je uvedené nižšie (poskytovateľ služieb neurobil žiadne všeobecné vyhlásenie o predkladaní sťažností):


8.5  Spotrebiteľ môže podať sťažnosť orgánu na ochranu spotrebiteľa:
Podľa § 45/A ods. 1 až 3 zákona o ochrane spotrebiteľa a nariadenia vlády č. 387/2016 (XII. 2.) o určení orgánu na ochranu spotrebiteľa plní funkciu všeobecného orgánu na ochranu spotrebiteľa úrad vlády:

      https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok


8.6 V prípade sťažnosti má spotrebiteľ možnosť obrátiť sa na zmierovací orgán, ktorého kontaktné údaje nájdete tu:

https://bekeltet.bkik.hu/elerhetosegek


Zmierovacia komisia je zodpovedná za riešenie spotrebiteľských sporov mimo súdneho konania. Úlohou zmierovacej rady je pokúsiť sa dosiahnuť dohodu medzi stranami za účelom urovnania spotrebiteľského sporu a v prípade, že táto nebude neúspešná, rozhodne vo veci tak, aby bola zabezpečená jednoduchá, rýchla, efektívna a nákladovo úsporné presadzovanie práv spotrebiteľov. Na žiadosť spotrebiteľa alebo poskytovateľa služieb poskytuje zmierovací orgán poradenstvo o právach a povinnostiach spotrebiteľa.


8.7  V prípade cezhraničných spotrebiteľských sporov týkajúcich sa online predaja alebo zmlúv o poskytovaní online služieb môžu konať všetky zmierovacie orgány prevádzkované okresnými (v hlavnom meste) obchodnými a priemyselnými komorami, pričom sa zohľadňujú pravidlá právomoci stanovené v § 20 zákona o ochrane práv a slobôd spotrebiteľov. 


8.8  Spotrebiteľ môže v prípade sťažnosti využiť platformu EÚ na riešenie sporov online. Použitie platformy si vyžaduje jednoduchú registráciu v systéme Európskej komisie kliknutím sem. Po prihlásení môže spotrebiteľ podať sťažnosť prostredníctvom online webovej stránky na tejto adrese: http://ec.europa.eu/odr


8.9  Poskytovateľ služieb je povinný spolupracovať pri zmierovacom konaní. Poskytovateľ služieb je povinný využiť zmierovacie konanie. V tejto súvislosti poskytovateľ služieb zašle svoju odpoveď zmierovaciemu orgánu a zabezpečí účasť osoby oprávnenej dosiahnuť zmier na pojednávaní. Ak prevádzkareň alebo miesto podnikania nie je registrované v okrese komory príslušného územného zmierovacieho orgánu, povinnosť súčinnosti poskytovateľa služieb zahŕňa ponuku možnosti písomného urovnania v súlade so žiadosťou spotrebiteľa.


8.10  Ak sa spotrebiteľ neobráti na zmierovací orgán alebo ak tento postup nebol úspešný, má právo obrátiť sa na súd s cieľom vyriešiť spor. Žaloba sa musí podať prostredníctvom žaloby obsahujúcej tieto informácie:

  • príslušný súd;

  • mená, bydlisko a postavenie strán a ich zástupcov;

  • právo, ktoré sa má vymáhať, s uvedením skutočností, na ktorých sa zakladá, a dôkazov na podporu týchto skutočností;

  • údaje, z ktorých možno odvodiť právomoc a príslušnosť súdu;

  • žiadosť o konečné rozhodnutie súdu.

K návrhu sa musí pripojiť listina alebo kópia listiny, ktorej obsah sa uvádza na podporu návrhu.


  1. Autorské práva

9.1 Keďže https://dubajpreteba.sk ako webová stránka je autorským dielom, je zakázané sťahovať (reprodukovať), ďalej verejne prenášať, používať akýmkoľvek iným spôsobom, elektronicky uchovávať, spracúvať a predávať obsah webovej stránky https://dubajpreteba.sk alebo jej časti bez písomného súhlasu poskytovateľa služieb .


9.2 Používateľ si zároveň môže stiahnuť Všeobecné obchodné podmienky a informácie o správe údajov bez akýchkoľvek podmienok a obmedzení a uložiť ich v akejkoľvek forme.


9.3 Akékoľvek informácie, obrázky, text, obsah, usporiadanie alebo charakter webovej stránky a jej databázy možno reprodukovať z webovej stránky https://dubajpreteba.sk  a jej databázy len s písomným súhlasom a odkazom na túto webovú stránku.


9.4 Poskytovateľ služby si vyhradzuje všetky práva na všetky prvky svojej služby, názvy domén, z nich vytvorené sekundárne názvy domén a internetový reklamný priestor.


9.5 Úprava alebo spätné inžinierstvo obsahu webovej stránky https://tvojasalka.sk alebo jej častí; vytváranie ID používateľov a hesiel nekalým spôsobom; používanie akejkoľvek aplikácie, ktorá umožňuje úpravu alebo indexovanie webovej stránky https://tvojasalka.sk alebo jej časti.


9.6 Je zakázané upravovať alebo spätne analyzovať obsah webovej stránky www.dubajpreteba.sk alebo jej určitých častí; nečestným spôsobom zavádzať užívateľské ID a heslá; používanie akejkoľvek aplikácie, pomocou ktorej je možné upravovať alebo indexovať webovú stránku www.dubajpreteba.sk alebo akúkoľvek jej časť.


9.7 Používateľ berie na vedomie, že v prípade neoprávneného použitia má Poskytovateľ služieb nárok na sankciu. Výška pokuty je 60 000 HUF brutto za obrázok a 20 000 HUF brutto za slovo. V prípade porušenia autorských práv požiada poskytovateľ služieb o vydanie notárskeho osvedčenia o skutočnosti, ktorého výška bude tiež účtovaná používateľovi, ktorý porušil autorské práva.


Ochrana údajov


Informácie o správe údajov na stránke www.dubajpreteba.sk sú dostupné na nasledujúcom odkaze: http:/dubajpreteba.sk/ochrana-osobných-údajov


Pri získavaní a správe osobných údajov a súhlasu je správca údajov (Poskytovateľ služby) povinný zabezpečiť primeranú ochranu osobných údajov a chrániť pred neoprávneným prístupom vhodnými technickými a organizačnými riešeniami.

Od okamihu registrácie Užívateľ akceptuje a vyhlasuje, že poskytovateľ služby spravuje jeho osobné údaje a že mal právo s nimi spravovať.

Kontaktujte nás

Stlačením tlačidla ODOSLAŤ vyhlasujem, že som si prečítal a prijal informácie so spracovaním osobných údajov.

Po stlačení tlačidla „Odoslať“ počkajte, kým webová stránka vypíše : Správa úspešne odoslaná

Kontakt

Wahat Al Aman Tourism, Dubai, U.A.E.

+421 905 601 442

info@dubajpreteba.sk

Copyright © 2024 Dubajpreteba.sk – Všetky práva vyhradené!

Kontaktujte nás

Stlačením tlačidla ODOSLAŤ vyhlasujem, že som si prečítal a prijal informácie so spracovaním osobných údajov.

Po stlačení tlačidla „Odoslať“ počkajte, kým webová stránka vypíše : Správa úspešne odoslaná

Kontakt

Wahat Al Aman Tourism, Dubai, U.A.E.

+421 905 601 442

info@dubajpreteba.sk

Copyright © 2024 Dubajpreteba.sk – Všetky práva vyhradené!

Kontaktujte nás

Stlačením tlačidla ODOSLAŤ vyhlasujem, že som si prečítal a prijal informácie so spracovaním osobných údajov.

Po stlačení tlačidla „Odoslať“ počkajte, kým webová stránka vypíše : Správa úspešne odoslaná

Kontakt

Wahat Al Aman Tourism, Dubai, U.A.E.

+421 905 601 442

info@dubajpreteba.sk

Copyright © 2024 Dubajpreteba.sk – Všetky práva vyhradené!

Kontaktujte nás

Stlačením tlačidla ODOSLAŤ vyhlasujem, že som si prečítal a prijal informácie so spracovaním osobných údajov.

Po stlačení tlačidla „Odoslať“ počkajte, kým webová stránka vypíše : Správa úspešne odoslaná

Kontakt

Wahat Al Aman Tourism, Dubai, U.A.E.

+421 905 601 442

info@dubajpreteba.sk

Copyright © 2024 Dubajpreteba.sk – Všetky práva vyhradené!